~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Billig fylla så här dagen före.......

Av Cina - 23 juni 2011 18:02

Ja idag var det dags igen för den hemska magnetröntgen.

Jag var så rädd och tänkte vända när jag kom in.

Men gjorde ju inte det.

Idag fick jag stecolid intravenöst ( nål i armen )

Så det gick riktigt bra vart en billig fylla kostade bara 100:-

satt i ganska så lönge oxå.

Håkan fick leda mig ut till bilen.

Men det är alltså hemskt detta röntgensätt.

 

In i denna tunnel ska du och det är trångt som fasen.

Fick idag ha armarna upp sträkta över huvudet o det kommer

att kännas imorgon vill jag lova.

Håkan var tvungen att följa med mig in så han satt med mig hela tiden.

Man har ju hörselskydd på dig för det dånar ju som FAN.

Sedan pratar dom ju med en.

Musik hade jag oxå Sven-Ingvars....hahahaaaaa

Fick idag åka med fötterna in först i stället för huvudet.

Men efter som jag är så kort i växten så åkte ju huvet in oxå.

Vill ALDRIG göra om detta.

Hoppas man slipper det.


******************************************

Tack Lillis för pratstunden idag.

Alltid lika skoj att prata med dig.

Och tack för att du ringde.


Regnet har stått som spön i baken hela dagen

nästan det var fram på em som det slutade och nu skiner  


Önskar nu alla en fin torsdagskväll  

 
 
Corina

Corina

23 juni 2011 18:42

Jag tycker du gjorde det bra som genomled detta trotts enorm rädla, du är duktig. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 juni 2011 19:14

Det var allt en billig fylla du fick, men skönt att det gick bra och att Håkan fick följa med dig in. Skulle nog få panik om jag var tvungen att åka in i den apparaten
Kul att prata med dig i dag som alltid
En trevlig och fin Midsommar önskar jag dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

23 juni 2011 19:55

Denna apparat verkar bekant för mig är väl i och försig några år sedan jag gjorde det.Men skönt att du nu har det avklarat då är det bara ett svar som väntas.Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

23 juni 2011 21:27

Du har varit duktig,2 ggr på en vecka!!!
Var iväg o handlade på fm.Fy1000 va det regnade...men nu är det kväll o solen skiner.Ha en riktigt trevlig midsommar/kram

 
gerty

gerty

23 juni 2011 21:38

Håller med dig tycker det är så otäckt med denna apparat, nej det vill jag inte göra mer

http://bloggplasten.se

 
Kerstin

Kerstin

23 juni 2011 22:04

Ja den gillade inte jag heller att komma in i. Men jag tyckte smällarna var värst -:) Skönt att du fick ha mannen med i allafall. Hoppas det ordnar sig med sjukskrivning sedan. Man hör ju hur dom är så ja håller tummarna.

http://farna.bloggplatsen.sen.sea.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

23 juni 2011 22:09

Jag beundrar dig som fixade detta trots din rädsla.
Ha en riktigt bra midsommar och kram på dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

23 juni 2011 23:08

Men usch och fy vad hemskt :| förstår din rädsla då jag själv skulle få panik om jag var tvungen in i det röret! Starkt jobbat att du fixade det! .. Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

24 juni 2011 00:16

Ja usch vad jobbigt det är att behöva ligga så instängd. Jag ska iväg på en ny MR om en vecka..
Jag önskar dig en trevlig midsommar

http://www.ekoxenskennel.se

 
Lena S

Lena S

24 juni 2011 10:32

Fy sjutton, det där skulle jag aldrig klara av utan att sövas först.
Härligt att du klarade det.

Önskar dej en Trevlig Midsommar!

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Monica

Monica

24 juni 2011 10:56

Så skönt för dej att denna röntgen är avklarad och bra att Håkan var med dej hela tiden.Nu får du vänta på svar om dom har hittat något som orsakar dina magbesvär.

Ha nu en riktigt skön och avkopplande midsommar!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

24 juni 2011 13:02

Ja, det är så himla skoj att se honom gå.
Att se sonens lycka är obeskrivbar kan jag lova :)
Jag tror oxå att det blir bra på det nya dagiset, men kan iaf inte låta bli att bli lite ledsen och så. De är ju så himla trevliga där han är nu.
Önskar dig o familjen en riktig fin midsommar :)
Kramen

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 juni 2011 21:12

Så skönt att att du klarade dig igenom röntgen utan större ångest, nu är det avklarat, hoppas det var sissta gången och att dom nu hittar vad som är fel med magen.
Hoppas denna midsommarafton har varit trevlig med god mat. Här regn, men nu har det varit uppehåll sedan vid 6 tiden. Blir nog en busig natt när folket på vingliga ben skall hem i natten.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 juni 2011 21:48

vad skönt att det är överstökat nu och du klarade av det :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
agge

agge

26 juni 2011 16:45

vad skönt att det gick bra för dig, trotts din rädsla.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards