~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Cina - 26 juni 2011 15:14

Jaaaa det är sant jag har en står i köksfönstret och jag vill inte kasta den.

KLICKBILDER

 

Så här ser den ut idag.

Tog ner den på köksbordet.

Stor o yvig är den men den är ju grön iallafall.

Ska jag kasta ut den tycker ni????


Idag har jag ätit lite av detta som jag bara älskar

 

Ost och vindruvor så nu hoppas jag att inte magen gör uppror.


Sedan har jag silat flädersaften idag.

 

Det vart 6 liter ren saft.

Så nu är flaskorna i frysen.

Går väldigt bra att frysa in den saften.

Karin du skall få en flaska om du vill ha.


Imorse var det strålande solsken o inte ett moln på himlen.

Så jag satte igång en maskin tvätt.

Och hängde ut och när det var halvtorrt så regnade ddet som bara den.

Så nu fick jag t orka i tummlaren istället.

Sedan har det regnat av o till resten av dagen.

Men nu ska ju det fina vädret komma i veckan säger dom ju.

Synd att det redan vart midsommar då kan jag tycka.

Men tydligen är det tradition att det ska regna då.


Denna vecka som kommer vad händer då:

Ja onsdag är det dags att hämta alla papper på "IRIS" o säga adjö.

Torsdag är det KBT som gäller.

Så veckan ser bra ut tycker jag.

Ja det blir väl en sväng ut och handla oxå

men det vet jag inte vilken dag det blir.


Önskar alla en fin kommande vecka  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards