~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Hemma igen.....

Av Cina - 28 juni 2011 15:44

Nu är jag hemma igen efter en tur till detta.

KLICKBILDER

 

Som ligger i Ludvika.

Handla gjorde man ju men inte så mycket.

En underbar väg har vi åkt både hem och dit.

Men inga foton tagna efter vägen.

Det är så fin upp mot Malingsbo o Ludvika.

Massa små sjöar och underbart vackra stugor.


Sedan bredvid denna affär finns det en husvagn och husbils försäljare

som heter Kurts Husvagnar.

Och hujeda mig vilka vagnar säger jag bara.

Denna vagn kostade 495.000:- årsmodell 2007

 

Var in i den och jag säger bara WOW vilken lyx det var.

Men fina pengar oxå.

Man kan ju undra vad en sprillans ny kostar.

Alla husvagnar på området var öppna så man kunde kolla in.

Fast inte vill jag ha någon.


Ja så nu vet ni vart jag har vart.

  Hett som satan ute varför kan det inte vara normal värme för.

Vet att man inte ska klaga men jag gör det nu iallafall.

Man skulle ha en pool att svalka sig i nu.

Eller havet vore ju det bästa förståss.

Tror att jag ska lägga mig i kallt vatten och då

får det ju bli badkaret men det går ju det oxå

i brist på annat.


Min rundvandring till er blir senare för varmt att sitta här nu.



Ha en fortsatt fin tisdagkväll.  

 
 
Monica

Monica

28 juni 2011 17:24

Det låter trevligt det du har varit ute på idag.En jädrans fin husvagn,men mycket pengar för en sån.Vi vill heller ingen husvagn ha,vi hyr stuga istället,det är smidigare än att dra en husvagn efter sej och hindra trafiken som kommer efter.

Kram i värmen!

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 juni 2011 19:01

Vilken trevlig tripp du varit.Fin husvagn men det är även fina pengar och det kan man ha roligare för
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 juni 2011 22:21

en fin utflykt du varit på :) visst har det varit varmt idag, för mycket av det goda nästan eller hur
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

28 juni 2011 22:44

Va kul att komma ut en vända!Var det en bra affär?Har aldrig hört talas om den.Vad fyndade du?
Har fått förfrågan om att köpa onepiece i Turkiet av min jobbarkompis dotter.Så det blir kanske några med i väskan hem...
Njut nu av solen/kram

 
Malin

Malin

28 juni 2011 23:18

Vad skoj med en liten utflykt :) Var ju en hel del på dollar under tiden vi fick för oss o flytta till arivdsjaur och jag älskade butiken :) ...
Wow vilken stor husvagn,den skulle man ha...
Kram kram

http://KATASTROF

 
Malin

Malin

28 juni 2011 23:22

Blev ngt fel när jag skrev in min bloggadress så skickar en gång till...
Vad skoj med en liten utflykt :) Var ju en hel del på dollar under tiden vi fick för oss o flytta till arivdsjaur och jag älskade butiken :) ...
Wow vilken stor husvagn,den skulle man ha...
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

29 juni 2011 05:53

Håller med dig härlig vagn men även fina pengar som man kan ha annat roligt för,inget man skulle vilja släpa runt på vägarna. En ny affär för mig har aldrig hört talas om den. Visst är det fint med dessa sjöar på denna väg uppåt. Varmt som bara den hujedamej.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 juni 2011 10:23

Roligt att komma ut en sväng, men tungt att traska omkring i affärer. Har aldrig varit i en sådan butik, är det något alla' Ullared ?
Jag föredrar husvagn i stället för en stuga i skogen. Vi har haft flera under årens lopp och då kan man förflytta sig dit man vill och har huset med sig, precis som en snigel, men husbil tror jag inte på.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

29 juni 2011 18:12

hahaha.....kul. Var på dollarstore när vi åkte hem efter midsommarhelgen. Vi var ju i Ludvika, blötberget över midsommaren. Vi åkte förbi Kurts husvagnar, hur fina som hellst fanns det där. Alldeles i närheten av dem bodde ett par bekanta som vi hälsade på.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards