~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Cina - 1 juli 2011 19:44

Ja imorse var jag ut igen och plockade av en skål med smultron

KLICKBILDER

 

Dock inte så många men stora som jordgubbar.

Dessa fick Sanna idag när vi hömtade henne på dagis.

Och jag lovar hon åt upp dom på tvår röda sekunder.

 

Sedan körde vi Patrik och Sanna så de fick handla lite på grossen.

Sari jobbar hela helgen så då fick dom hem lite mat.


Kvaft som tusan hela dagen idag men inte sjutton kom det något

regn som dom lovade.

Kanske kommer det inatt så det får bli luft så man kan andas.


Kommer att besöka er i morgon bitti när datorn funkar som den ska.

Tar sååååååå dan tid att ladda upp sidor och så går inte sidan att hitta.

Men nu har jag gjort allt som stå i min makt med denna dumma dator.

Men inget hjälper just nu.


Tack Lillis för pratstunden!!!


Önskar er alla en fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards