~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Cina - 3 juli 2011 19:13

Ja nu har denna söndag oxå nått sitt slut snart.

Vi var en sväng till Köping nu på sena eftermiddagen.

Fredrik min brors mellan son kom hem från Stockholm och hälsade på.

Han jobbar ju i Stockholm på Amaranten Restaurang o Bar som servitör.

Förra året var han ju ute på Waxholms Hotell som kock.

Nu ville han prova på servitör yrket.

Han är så duktig tycker jag blott 19 år.


********************************************

Idag köpte jag denna bukett till en mycket

snäll och omtänksam person.

KLICKBILDER

 

Ja tyckte rosorna var så vackra.


Visar även upp Sanna liggandes på en luftmadrass som jag

köpte till henne när jag var i Ludvika.

 

Ja glad vart hon.


Sedan måste jag få visa upp en mycket stolt Sanna

som håller en liten Wilma som är född den 14 juni 20011

 


Grått idag och mycket blåst men inte en regndroppe här i stan.

Nu är det torrt så det knastrar när man går ute på gräset.


Önskar alla en fortsatt fin söndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards