~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Cina - 6 juli 2011 17:27

Ingen bra dag alls idag.

Mår illa fast jag kan inte spy för jag har inget att spy av.

Yrslig är jag oxå men det var jag igår oxå.

Så idag har jag fakriskt legat det mesta av dagen.

Orkeslös som tusan är jag.

Måste ju vara pigg till fredag så man kan ut och kolla på alla

fina bilar.

Är ju dags för POWER MEET 2011 i stan.

Så jag har planerat vad vi skall ta med oss ut o äta.

Hoppas bara att det inte blir 30 grader för då blir det

på tok för varmt att sitta ute.

Fast då får man väl sitta under ett träd eller nått.


Önskar er alla en fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards