~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Cina - 12 juli 2011 17:47

Ja vi tog oss en sväng på förmiddagen till Köping.

Molnen vart mörkare o mörkare o jag sa till Håkan

nääää det blir nog inget bad för mig idag för det kommer åska.

Men jag hann bada innan  åskan kom.

Låg där o njöt i fulla drag så började det att mullra.

Och det vet ju alla att då ska man inte vara i vatten.

Ja kom både i och ur,

Så skönt det var +35 grader var vattnet.

Och massor med bubblor alltså det är ett bubbelbad

men man kan stänga av bubblorna.

Man blir ju bra sugen att köpa en o ställa på baksidan men

fyfasiken det är mycket jobb med en sådan.

Blev ingen bild på mig men ni får se hur den ser ut

och när min bror ligger där o gottar sig.

KLICKBILDER

   

Så här ser det ut.            Bror i poolen


Vi vart även bjudna på kanon god hemma gjord THAIMAT.

Fytusan så gott det var.

   

Nudlar och sweet coconut chicken

Mmmmmm underbart gott man kan dricka såsen.

Ja det gjorde jag faktiskt.

Och har fått behålla det oxå.


Så här mycket krusbär finns på busken som min bror har.

 

Gott om bär tydligen.


Ikväll blir det väl Allsång på Skansen.

Men ja vet inte om jag tycker det är så bra.

Ger det en chans ikväll så får vi se.

Nääää föredrar ju Lotta på Liseberg.


Nu kommer det riktiga skyfall här och jäklar vad kallt det blev.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagkväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards