~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Cina - 18 juli 2011 15:21

Ja ni undrar säkert vad jag har fått "pippi" på.

Men jag har alltid gillat körsbör och bigaråer.

Och idag när vi var och handlade så vart det en skål

men röda/svarta körsbär som är sååååå goda.

KLICKBILD

 

Dom tänker jag äta upp när jag ska kolla på Lotta på Liseberg ikväll.

Mmmmmm längtar redan men ska hålla mig.


Frågade på grossen idag när västerås gurkan kommer.

Svaret vart: De kommer imorgon (tisdag)

Och gissa om jag skall ut o köpa då.

Så nu börjar min gurk säsong.

Vi som känner mig vet ju hur många kilo jag brukar

lägga in..... 



Ja nu är min bror och hans familj i Side Turkiet.

 +39 grader när dom kom fram.

Så nu får dom ha en fin 8 dagars semester.

Så skönt att få åka när det är sådan regnväder här idag.

Det har regnat precis hela dagen och

det vräker ner.

Men det var torrt så det behöver komma.


Önskar alla en fortsatt fin måndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards