~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

6 kg västeråsgurka på G.

Av Cina - 19 juli 2011 18:00

Ja då va man i full gång med västeråsgurkan.

På förmiddagen kom Patrik med 6 kg som han ville

jag skulle fixa till han.

Så nu är det fixat.

KLICKBILD

 

Nu får den ligga där tills imorgon.

Även jag var iväg o köpte 6 kg till oss.

Men det får jag skiva imorgon.

Ja Håkan hjälper ju mig att skiva.

Luktar ju sååå g ott när man håller på med ättika o dill.

Billig var västeråsgurkan på grossen 19:95 kg.


**********************************

På eftermiddagen var jag på möte med AF o FK.

Och bruden jag har på FK hon kan gått hoppa åt skogen

henne ger jag inte 5 öre för.

Måste ta reda på om jag kan byta till någon annan.

"Tjejerna" jag haft/har på AF och på IRIS har ju vart/är underbara.

Men från den 1 augusti är jag utskriven igen.

Och då får jag sjukskriva mig o börja om på ruta ett igen.

Är ju som att spela på lotteri detta.

Men jag orkar inte oroa mig just nu för det heller.

Det återstår att se vad som händer.

Jag skall till min DR 15/8 så då får hon skriva ett läkarintyg.

Måste ju ha det från 7aug och min dr är på semster till den 15 aug.

Men det vet nu FK om så vi får se hur detta går.

Orkar inte spilla energi på detta nu.


Regn skurar nu på kvällen men annars har vi haft fint hela dagen

med en varm  


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
annemon

annemon

19 juli 2011 19:54

Duktig du är med dina gurkor smakar säkert jättegott klarar dom sig under vintern, hur förvarar du dom. kanske man borde testa, har ditt recept från kokaihop.se
Tråkigt att behöva börja om från ruta ett hoppas verkligen att det ordnar sig för dig.

http://annemon.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

19 juli 2011 20:05

Blir så sugen när jag ser gurkan, men jag har ju fått recept av dig så det är bara att köpa gurka.
Vad tråkigt att behöva börja om från ruta ett igen, men som du säger lägg inte ner någon energi på detta nu, men jag hoppas att det kommer att ordna sig för dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

19 juli 2011 21:29

Vad gott det ser ut. Som vanligt när man kikar in hos dig :)
Vi har haft liknande väder här i motala idag.
Önskar dig en fortsatt trevlig tisdag
kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

19 juli 2011 22:45

Så gott detta så ut, kanske skulle pröva mig på detta

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 juli 2011 22:47

Har varit i min sista burk idag så jag kan göra nya burkar med gurka.
Va tufft att börja om från ruta ett...ska man verkligen behöva göra så?Ja det är väl bara att ta en dag i taget eller hur?
kram på dej matmor!

 
Malin

Malin

20 juli 2011 02:39

Såå duktig du är :) Ja håkan också :) ... bra du inte slösar dig energie på det där!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

caritha-

20 juli 2011 07:37

Mums vad det ser gott ut jag måste oxå göra detta snälla kan jag få receptet eller du kanske har det på bloggen ska kolla kramar från en svart drottning haha/caritha.

 
agge

agge

20 juli 2011 09:53

Mmmmm....ser så gott ut. Och det är det också med egen inlagd västeråsgurka.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 juli 2011 10:41

Nu är det fullt ös i ditt kök, vilket jobb, hoppas du har en skärmaskin och inte skivar med kniv, vilket jobb det skulle vara. Tänk så gott med en leverpastej macka med gurka mmmmmm.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 juli 2011 11:07

nej oroa dig inte för det nu vännen, kommer tid kommer råd
vad gott med inlagd gurka, jo det doftar ljuvligt sådant där
en fin dag till dig - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

20 juli 2011 15:33

Det var mycket gurka som du lägger in.Tråkigt att du inte är nöjd med tjejen på FK,men så är det ju,kemin stämmer inte alltid.Vi får hoppas att sjukskrivningen går igenom när det blir så dags.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards