~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Cina - 15 september 2011 18:04

Usch och fy är fortfarande ljuskänslig efter igår.

Hade inga förändringar i mina ögon så allt var bara bra.

Men jag har aldrig vart så här känslig efteråt som denna gång.

Har gått med solglasögon hela dagen.

Gömmer mig som den värsta divan.

Bad om ursäkt på apoteket idag.

Men hon förstog mig som tur var.


Idag har jag vart på KBT och det var skönt.

Synd bara att personen ska sluta den 14/10 så jag får byta.

Och det är inte kul efter 6 år med samma.

Men det blir nog bra får jag hoppas.


Har väl inte så mycket mer att skriva om idag.

Vill ju heller inte sitta så mycket vid datorn nu med dessa ögon

som gör ont.


Så jag önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards