~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Cina - 19 september 2011 18:25

Idag har jag verkligen inte legat på latsidan.

8:20 var vi på Maxi i morse.

Köpte nya gardiner till köket.

Sedan åkte vi till grossen för att handla.

Hemma vid 10:00 igen.

Plockade upp varor och ställde in.

Sedan började jag skal äpplen som jag fick igår.

5 kg skalde o tärnade äpplen fixade jag så nu har jag gjort äppelmos.

KLICKBILDER

 

Det vart 14 burkar men en har jag redan gett bort.


Sedan hade dom rödbetor och jag tror det är 25 år sedan jag

la in rödbetor.

Men nu har jag gjort det oxå.

Köpte  bara 2 kg.

   

Hoppas dom smakar bra när dom fått dragit till sig lagen.

Har även gett bort en burk av dom.

Tycker nog att jag fått lite gjort idag.

Det känns om inte annat i mina armar att jag hållt på.


Imrgon om det är väder skall jag putsa köksfönstren.

Och sätta upp dom nya gardinerna.

Var ju ett hemskt regnande på fm stog som spön i backen.

Men nu på em vart det lite sol.



Måste oxå få visa två collatjejer i sina one piece

som jag köpte i Turkiet.

 

Det är Sanna och Lilla Wilma.

Är dom inte för söta så säg 


Ja det var vad jag hade att komma med idag.

Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards