~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under september 2011

Av Cina - 6 september 2011 06:28

 

RÄTT SVAR ÄR FLÄDERBÄR.


5 rätta svar kom in du hittar tävlingen HÄR

Grattis Annemone.

Maila mig din adress på cina52@gmail.com

så kommer priset på posten.

Av Cina - 5 september 2011 18:08

Ja då är jag åter hemma i Sverige.

Kom hem igårkväll.

Vi har haft det kanon och varmt som tusan + 54 grader i solen.

Och 34-35 grader i havet.

Kl 20:00 på kvällarna har det vart +30

Svettigt kan jag lova.

Men nu har man laddat batterierna till vintern hoppas jag.

Har vart så himla trött idag så jag har sovit 2 timmar.

Visar lite foton.

KLICKBILDER.

     

Underbart vackert när solen går ner i havet.


      

 One piece hade jag hela väskan full av.


   

Så här fint hade vi i sängarna när man kom upp på eftermiddagarna.


           

Nr 1 är frukost.

Nr 2 brödet man får innan man ska äta.

Nr 3 kött i lerform.

Nr 4 kycklingsnitzel.

Nr 5 Plankstek.

Nr 6 efterrätt som dom bjuder på.


                 

Nr 1 Limeträd

Nr 2 Bouganvilla

Nr 3 Lite mysig butik

Nr 4 Hotellet mitt emot vårat.

Nr 5 Bananträd

Nr 6 En kvälls bild från stranden.

Nr 7 Ett skepp.

Nr 8 stranden i kvällning.

Nr 9 Vet ej vad detta träd är men det är väldigt fint.


   

Här var vi och åt hos Henke.


 

Livsmedels handlaren låg o sov utanför sin affär på natten.


   

Min nya Burberry väska och min nya tatuering.

Tatueringen sitter på underarmen på vänster arm.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin kväll    

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards