~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

En "toadag" idag...:(

Av Cina - 23 oktober 2011 14:52

Usch idag har jag en sådan där "toadag"

då jag bara springer på toa.

Magen är i uppror önskar att jag hade en normal mage.

Men tror nu att jag har en IBS mage = stressmage.

Förstår att i mitt undermedvetna nu tänker på

läkarbesöket på ångestmottagningen på fredag.

Och det behövs bara något nytt för mig så är

det liksom kört.

Hade tänkt att åka till Köping idag och

GRATTA Karin (min väninna o resekompis) som

fyller år idag.

Men jag fick nöja mig med att ringa o gratta henne.

Vågar inte ge mig ut när jag är så här.

Tänk om jag måste på toa eftervägen vad gör man.

Jo man gör på sig o det är tusan inte så kul.

Då stannar jag hellre hemma o har nära till toan.


Jag hade sett fram mot fläskfilé potatis och gräddsås idag.

Men jag hoppar nog över det som det känns nu.

Behöver ju bara stoppa något i munnen o svälja så är det dags.

Har ju vart bra ett bra tag nu.


Jaja ska sluta klaga nu....finns dom som har det värre.


Håkan var o hämtade Patrik o Sanna idag och

körde dom på Sannas danskurs.

Sari jobbar ju idag.


Solen skiner idag och det är ett fint höstväder.

Men det är råkallt tycker jag.

Men jag fryser nog vad det än är för väder tror jag.

Måste nog vara något fel i min kropp.


Nu önskar jag er en fortsatt fin söndag och en bra

kommande vecka  

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

23 oktober 2011 16:17

Har konstaterad IBS mage ingen har talat oss stress mage däremot blev jag bättre på laktosfritt + uteslutning av hårdsmält föda.
Går hos en Dietist för att läram mig vad min mage tål & inte Tål lite knivigt men jag skall väl lära mig har blivit 50% bättre i alla fall. Hoppas det reder ut sig för dig Vännen Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

23 oktober 2011 16:41

Usch vad jobbigt med magen din :( Hoppas det lugnar sig så du slipper alla toabesök!.. Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

23 oktober 2011 17:08

Inte kul med en dålig mage får hoppas att det vänder snart igen. Synd på så god mat, eller hur.
Ha en bra söndagkväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

23 oktober 2011 18:27

vad tråkigt att du ska ha en sådan krånglande mage, du kanske kan åka till henne en annan dag istället och gratta henne
hoppas att din mage blir bättre
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

23 oktober 2011 23:03

Tack för samtalet!Ni är så välkomna att komma en annan dag när magen lugnat sig.
Oj så många gratulationer jag fått på FB.På teatern sjöng dom för mej.Man blir alltid så glad där,vilket kul gäng!!!
Hoppas att du får en lugn vecka innan fredag/kram

 
lillis

lillis

24 oktober 2011 06:48

Hoppas att magen lugnat ner sig och att du känner dig pigg i dag.
Önskar dig min vän en bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Ruth

Ruth

24 oktober 2011 10:19

Hmmm, inte nu igen med din mage. Har inga råd och tips att ge dig, tycker bara synd om dig.
Tack för matreceptet du skickade till mig, det låter gott och skall testas endera dagen, gulle dig !
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

24 oktober 2011 13:57

Hoppas att magen är bättre idag. Lite gråkallt väder ser det ut att vara.

http://annemon.bloggagratis.se

 
agge

agge

24 oktober 2011 16:18

Usch för att vara dålig i magen. Inte roligt alls. Hoppas att du är bättre idag.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica

5 november 2011 21:32

Känner igen mig i allt du skriver om din mage. Inte alls roligt att ha IBS. Jämnt tänka på sin mage.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards