~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Jobbig dag.....

Av Cina - 28 oktober 2011 17:45

Usch idag har det vart en jobbig dag.

Var ju till Överläkaren på ångestmottagningen idag.

Men det besöket gick bra och om allt

går enligt planerna så är jag mer än nöjd.

Vill just nu inte säga så mycket mer om det.

Nästa blir 3/11 då ska jag till min husläkare.

Men jag håller tummar o tår att det denna gång går min väg.

Är nu "utskriven" från ångestteamet.

Men är inte alls ledsen för det utan 

jag är jätte nöjd men all den hjälp jag fått där.

Gunilla min KBT:are har jag mycket att tacka för.

Hon är guld värd.

När jag kom hem så hade jag en enorm huvudvärk men

det var väl alla spänningar som släppte då.

För jag kan säga att jag  var väldigt nervös inför detta.

Men det hade jag inte behöva vara.


**********************************


Innan vi åkte hem så var jag o handlade lite oxå.

Köpte denna som jag ska lägga på mammas grav.

KLICKBILD

Min bror med familj o jag o min familj går ihop om denna.

Tyckte den var jätte fin.

Så imorgon blir det en tur till Köping och en till Arboga 

och sedan ut till Bro till farmor och farfars grav.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
Monica

Monica

28 oktober 2011 17:59

Vad skönt att allt gick bra för dej idag,men tur att den hjälpen finns.

Nu är det dags för tv för min del!

Ha en fin kväll.....kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 oktober 2011 19:09

Så skönt att det gick bra för dig i dag.
vad fint ni köpt till graven
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
agge

agge

28 oktober 2011 21:40

Så bra att allt gick bra idag och att du känner dig nöjd med allt.
Vacker gravdekoration.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 oktober 2011 21:48

Skönt att ha detta gjort förstår jag, hoppas du blir nöjd i slutändan av detta. Fina grav dekorationer vill jag lova. Hoppas ni får en trevlig resa imorgon.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 oktober 2011 23:18

Är så glad att mötet du var på i dag känndes bra för dig, nu håller jag tummarna för att recultatet av detta blir till din fördel.
En fin gravsmyckning för din mammas viloplats.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

28 oktober 2011 23:54

Du ska se att det ordnar sej i slutändan!!!Men mycke spring hit o dit är det...o.papper hit o dit...
Va fin gravdekoration,lite ovanlig.
Ha en fin rundresetur,jag jobbar o sen teater på kvällen/kram

 
Corina

Corina

29 oktober 2011 05:44

Vad bra att du är nöjd själv ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 oktober 2011 09:15

Vilket jätte fint gravhjärta,kommer pryda graven jätte fint! ..
Stor kram!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 oktober 2011 10:50

den är jättefin ♥
fint att det gick bra med besöket på ångestmottagningen
ha en fin dag vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards