~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Ja inte är man vacker precis.....

Av Cina - 10 december 2011 14:15

Nääää detta var inte skoj kan jag säga.

Igentligen ska jag väl inte visa detta.

Men så här ser mina båda ögon ut idag.

Ser ut som om jag fått stryk men det har jag ju då INTE fått.

Ni kanske förstår att jag har solglasögon på mig.

Detta är inte skönt gör för jävligt ont.

Det rinner alltså gult var ur ögonen.

Hur kan man bli så här jävla sjuk av en vanlig förkylning det

begriper då inte jag.

Men jag ska sluta klaga det finns dom som har det värre.

Svårt att skriva o se alla bokstäver o om man stavar fel.

Hoppas ni har överseende med det.


Önskar er alla en fortsatt fin lördags em/kväll  


 
 
Monica

Monica

10 december 2011 14:32

Älskade vän så du har råkat ut då,men nu ska du väl klara dej från sjukdomar när detta är över.

Stor kram<3<3

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

10 december 2011 14:34

Men jösses Amalia så du ser ut. aj vad ont det måste göra! Hoppas du snart slipper detta elände....Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

10 december 2011 14:40

Men jösses så du ser ut, förstår att det gör ont.
Hoppas att du snart blir pigg och kry igen
Krya på dig kramar vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundvall

Anita Lundvall

10 december 2011 15:02

Oj oj kära du hoppas du blir bättre snart Många varma kramar från mig Anita LUndwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Michelin

Michelin

10 december 2011 15:47

Men lilla gumman.......
Lider med dig... Krya på dig.

http://michelin53.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin

10 december 2011 16:41

Men jösses...skaver ganska "skönt"förstår jag.Tänkte komma förbi på en fika imorgon men jag avstår.Du får pigga på dej först.(ska köpa några julklappar i V-ås).Ha en så bra lördagkväll som det går/kram

 
Ruth

Ruth

10 december 2011 23:26

Det där var ont att se för mig, även ont för dig, ögonen är ju så känsliga. Hoppas du med pillrens hjälp snabbt får bukt med allt du nu plågas av. Kämpa på min vän, som tur är så går det över vad det lider.
Krya på dig vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

11 december 2011 13:04

Nä men oj vilken hemsk ögoninflammation du åkt på. Inte roligt alls ...Krya på dig snabbt så att du är frisk till Jul.

kram

 
annemon

annemon

11 december 2011 14:51

Men oj vad det ser ut, hoppas att det vänder med medikamenter i ögonen tar väl några dagar,ont som attan förstår jag.

Nej alzeimers är inget vidare det hade min mamma med.Men man får göra det lite julmysigt ändå.

Krya på dig min vän Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

11 december 2011 17:48

Stackars dej, Cina!!!! Förstår att du har det jobbigt, svullna ont i händerna, fingrarna!!OCh så svullna och besvärligt med dina ögon!!! Kan förstå dej att du vill "gömmam dig" bakom solglasögon...
Kram!!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Malin

Malin

12 december 2011 03:09

Oj det där såg inge bra ut :(( Förstår mkt väl att du har solbrillor på dej!
Var rädd om dig, kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Albera

Albera

3 mars 2012 18:03

Ajaj det där såg inte bra ut, krya på dig :)

http://www.miniwoow.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards