~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Firat JULAFTON idag oxå men Lilla MAJA

Av Cina - 25 december 2011 20:39

Idag har vi firat Julafton men   Lilla MAJA   och hennes pappa o mamma.

Hon fick ju idag det stora paketet som hon skulle ha på sin 1 årsdag.

Oj vad hon kämpade med pappret.

Bilder kommer här.

KLICKBILDER

     

Hon tyckte nog pappret var mest skoj.

Vad var det då i detta paket som ni skulle gissa innehåller i.

JO......

 

En GUNGHÄST!!!!

GRATTIS LILLIS DU HADE SVARAT RÄTT.

Det kan ni se här.

Det kommer en trisslott på posten vad det lider.


Här vill Maja vara med o öppna farfars julklapp oxå.

Sari sitter i soffan med Lilla Frans.


   

1: Granen var så fin.  

2: Mamma Matilda, Lilla Maja och Sanna

3: Pappa Johan och Lilla Maja.


 

1: Så gullig i sin julklänning.

2: Lite mat i magen måste man oxå ha.....korv är gott säger Maja.


Johan och Matilda fick en Tassimo T65:a av Håkan och mig.

Vad vi fick av Lilla Maja det får ni se imorgon när jag fotat det.



Efter några timmar så tog Håkan och jag en vända till Kolsva.

Hade hört talas om att det fanns ett hus i Bergtorpet som

verkligen gillar julen och skulle ha massor med dekorationer

i sin trädgård och hus.

Och jag kan säga att det var det finaste jag har sett någon gång.

Ja provfilmade men kvalitén är ju  inte den bästa.

Dagmar hade ju börjat o det regnade som fasen och  +9 grader.

Men om ni vill se filmen så är den här.


Tack för idag och tack Johan o Matilda för en mysig em/kvällning.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin Juldagskväll  
 

   

 
 
Margit

Margit

25 december 2011 21:55

Ja det var fina bilder du visar..av "lilla julaftn"..när lilla Maja öppnade paketet!!! Mycket fin gunghäst!!!
Så då har ni NÄSTAN varit hemma hos oss...Skttevägen 6 där Lasse bor, har sitt hus. Vi viker in där.och så är det bara nåra hundra meter till.
Du har filmat bra!!! Syns så fint!!!!!
Nu blåser det och viner....
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

26 december 2011 07:33

Mysig jul ni haft med lilla Maja och dom övriga nära och kära.
Vann jag vilken överraskning, så glad jag blir.Så söt hon är lilla Maja, Ska bli spännande och se vad ni fick i julklapp.
Vilken ljus prakt du filmat
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

26 december 2011 08:20

Så mysa bilder du bjuder på båda i detta inlägg och det förra :) Barnen är så fina och supersöta =) !!!
Mysigt med gemenskap under julen!
Tack för att vi får ta del av alla fina bilder!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 december 2011 11:28

Vilket julfirande oaooo, så många fina foton från dessa 2 dagarna ni har omgets med era nära och kära. Så söta ungar med tindrande ögon som river papper. Vilken fin gunghäst lillan fick. Inget skådespel går upp emot barnens tindrande ögon på julaftonen när klapparna får öppnas. Ni har haft en toppenjul mitt i detta skådespel som ni har omgets av.
Önskar er en fortsatt fin och mysig jul / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 december 2011 11:56

lilla Maja med stort paket :) och så var det en fin gunghäst i paketet
Sv: här är det nästan + 9 grader också¨
en fin annandag till dig också
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

26 december 2011 16:12

Oj det var många fina bilder du visar ser ut som det varit en trevlig jul med familjen nära och kära.Roligt med paket och prasslande papper tror jag lilla Maja tycker OCH GRATTIS TILL LILLIS som gissade rätt om det som var i paketet.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 december 2011 17:44

Så fina era små barnbarn är:)Jättefin gunghäst lilla Maja fick.Tack för att du visade alla dessa foton!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards