~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Under kan ske.....

Av Cina - 30 december 2011 17:14

Tack Fredrik för att du sa att KALOBA var bra.

Jag är inte frisk men sååååå mycket bättre.

Till och med Håkan säger att det hjälper.

Så nu fortsätter vi äta upp dessa 21 tabletter så kanske

vi snart är friska.

Visst är kroppen slut men det är bara att vila upp sig o komma igen.

Så kära bloggvänner lägg namnet KALOBA på minnet.


Idag har vi spikat upp de andra två förstoringarna som vi fick

av Sanna och Frans.

Vart en helvägg med foton nästan.

KLICKBILDER

 

Har ett till som jag ska köpa ram till och sätta upp.

Roligt att alla 3 är samlade nu.


Lovade ju att ni skulle få se min amaryllis när den började slå ut.

     

Den är riktigt mörkt vinröd. Och det är två stänglar som

nu skall blomma o sedan kommer det en till som ni ser på bild nummer 4.

Tycker verkligen att den är fin.

Lite fransiga i blombladen som ni kanske kan se.


Ja det var väl detta som jag hade att skriva om idag.

Önskar er en fortsatt fin fredagskväll  

           

 
 
Corina

Corina

30 december 2011 18:17

Lite lat med bloggbesök.....har inte orkat ! Gott Nytt År på er !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

30 december 2011 18:43

Hoppas att du mår bättre nu.
Jag vill önska dig ett riktigt gott nytt år.
Go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

30 december 2011 18:46

Va bra att det hjälper!Ska föra namnet vidare till sjuka kollegor.
Jag har varit ledig idag o.varit hos tandhygnisten,ajajaj det känns...
Håller på att koka skinka,köpte en liten nu på rean.Det är ju SÅ gott/kram

 
annemon

annemon

30 december 2011 18:49

Japp det ska jag lägga på minnet.Fina bilder på barnbarnen. Min amarylli har vissnat ner för länge sedan köpte ingen mer.
Önskar dig och din famlij ett gott slut och Ett Gott Nytt År.
Kramen
ps Tack för att gillade dikten och bilden.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

30 december 2011 18:57

Kaloba..ja det ska jag komma ihåg...
Så fint det blebv med tavlorna på väggen..av barnen. Då ser ni dem ofta!!! Pecis en såndär LJUSGREJ på väggen för värmeljus, har VI ocskå 2 härnere på varsinsida om TVn och 1 uppe i vårt sovrum...
Vackra amaryllisar!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2011 19:25

vilka fina bilder på alla barnbarnen och så dina amaryllisar :) vilken blomprakt, jag ska i allafall komma ihåg att du vet vad den medicinen heter :) så kan jag i så fall fråga dig
bamsekramar och en fin kväll till dig också vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 december 2011 21:31

nu kan du se dina barnbarn när helst du vill, dom pryder verkligen väggen du satt dom på. vilken tur att förkylnings medicinen hjälper, hoppas nu att eran plåopina snart är över.
Har denna julen haft min första Amaryllis, den jag fick av Gullan, har 4 klockor på den, men dom är slaka i dag, 2 knoppar till skall nog slå ut endera dagen, näää ingen blomma för mig, den är så hög och jänglig.
En stor krya på kram till dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

31 december 2011 02:19

Va skönt att du fick tag i något som hjälper mot förkylningen. Fina bilder som pryder väggen må ja säga. Har själv några kort som jag skulle köpt ramar till men de kanske kan bli snart.
Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

31 december 2011 06:42

God morgon årets sista dag
Vad fint med alla korten på era barnbarn som är så söta och fina.
Så fin din Amaryllis är och mycket vacker färg på den
Hoppas att ni känner er lite piggare i dag
Önskar er ETT GOTT NYTT ÅR
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

31 december 2011 09:23

Oh vilka fina bilder :) Så fina barnbarn ni har du och Håkan! :)
Fin amaryllisen är!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards