~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Cina - 3 januari 2012 17:25

Ja idag vart det en shopping dag ihop med son och sonhustrun och lilla Frans.

Dom kom o hämta mig vid 10:30 och så åkte vi ut till Erikslunds köpcenter.

Hade tänkt att kolla runt på rean men nääää inte fasen vill jag ha de

kläderna som dom hade på rean.

Är ju bara skit sånt som dom haft i källaren i 1 år typ.

Fast de e klart det har ju vart rea ett tag så allt är väl utplockat.

I vilket falla som helst så vart det GRÖNT idag är ju snart VÅR =)

Jag köpte ett par gröna jeans och en grön tunika.

   

Tyckte det var riktigt snyggt.

Sari köpte lika men vad gör det vi är aldrig på samma ställe.

Sedan efter det så bjöd Sari & Patrik mig på Thai-buffé

det var riktigt gott, men fick ont i magen så nu finns inget 

av det kvar i magen.

Inte konstigt har ju inte ätit så bra på sistone.

Jag kom hem vid halv 2 och så upptäckte jag att 

jag fått fel påse med mig.

Jag hade fått Saris kläder o hon mina.

Men hon kom hit sedan så vi fick byta påse.


Den 26/1 har jag klipptid men vill oxå ha mer gråa slingor

så jag ringde ikväll och Jomana hade tid till det oxå.

Så nu får jag fixa allt på engång.

Har ju inte klippt mig sedan den 7/11 så ni kan tänka er att jag

verkligen är långhårig.


Och vad det beträffar sängen så har vi bestämt oss för NR 2

Det hade vi nästan gjort redan när jag skrev inlägget =))


Ja detta var lite om min dag idag.

Önskar er en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards