~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Cina - 10 februari 2012 18:11

Ja imorse var det väldans kallt -17grader *brrrr*

Fast det var ju väldigt fin med rimfrost på träden

men som fort rasade av.

KLICKBILDER

   

Dessa hannt jag ta innan det rasade av.


Sedan kom det ett paket från Cellbes idag igen.

Men nu var det sista ;)

Min jeansjacka kom o den var både snygg o i rätt storlek.

Så nu längtar man ju ännu mer till VÅREN som jag vill ha NUUUUUUU ;)   

Men som kändes långt borta idag med så många kallgrader.


Jag tog o bakade dessa limpor på fm

Dom vart höga och fina idag oxå.

Imorgon blir det kanske en ny omgång vi får se.

Fast kanske inte har så förbenat ont i mina händer.

 

Dom är tjocka som gud vet vad.

Jaja det finns dom som har det värre.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards