~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Cina - 16 februari 2012 17:49

Usch idag känner jag mig lite nerstämd efter ett tefonsamtal.

Tankarna bara snurrar i huvet.

Tråkigt besked var det.

Även fast man vet så vill man inte tro på det.

Men jag finns här för dig det vet du.

Hoppas nu bara att LAH kan hjälpa dig med allt vad det innebär

så Å får vara smärtfri

Vill inte gå in på det närmare just nu.


*****************************

Imorse när jag  vaknade så var det -14,9 grader ute.

Och det har snöat lite av o till idag.

Blåser kallt gör det oxå.


Imorgon är det dags att åka och handla igen.

Inget roligt men nödvändigt.

Undrar om jag håller på att bli förkyld igen jag nyser

och det svider i näsan.

Hoppas för allt i världen att det håller sig borta nu.

Ska ju snart ut på kryssning då kan man ju inte vara sjuk.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards