~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Cina - 17 februari 2012 15:34

Ojojoj vilken kanonfin dag det var idag.

Soligt och ingen blåst.

Takdropp o solen är riktigt varm o skön där det är lä.

På fm var vi ut till grossen o handla hem lite mat.

Ganska mycket folk idag men det gick bra.


***************************************

Tack alla för er omtanke in mitt förra inlägg.

Känns jobbigt att veta att ens vän sedan 28 år tillbaks

make kommer att gå bort snart i denna JÄVLA CANCER.

Men ska göra mitt bästa för att stötta henne nu

i denna hemska och svåra stund.

Mycket mer kan jag inte göra tyvärr.

Men K vi fixar detta tillsammans  

Du vet var jag finns 1 minut från dig!!!


****************************************

Fick detta fina foto idag på min mobil.

Mamma Sari och Lilla Frans var ute o shoppade jacka.

Titta så fin jag är i den nya jackan

Och glad är han oxå lilla killen.

Han växer så det knakar.

Han blev 5 månader den 15/2.

Ja tiden springer iväg.


Näää nu slutar jag detta inlägg med att önska er alla en

FIN FREDAGS KVÄLL   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards