~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Cina - 18 februari 2012 18:53

ja då var snart denna lördag till ända.

Efter frukost tog jag mig ett varmt bad.

Det var så skönt.

Sedan på eftermiddagen så gick jag över till min vän Karin

Hon hade haft en jobbig natt med sin cancersjuka man.

Vi talades vid i telefon då hon väntade på att LAH

skulle komma.

Men sedan gick jag över vid 2 tiden.

Då hade LAH skickat iväg hennes man till Hospice.

Jobbigt att sköta en sjuk person hemma.

Vi fick prata bort en stund så nu hoppas jag att hon får sova inatt.

Hon vet att jag finns här det tar mig 1 min att gå till henne.


Nu skall jag kolla lite på tv om det är något att se det vet jag inte.

Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards