~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Cina - 26 februari 2012 17:14

Ja nu lider denna söndag snart mot sitt slut.

Vad har då hänt idag.

Ja Håkan körde Patrik och Sanna på Sannas dans på fm.

När han kom hem hade jag gjort kvällsmaten m.m

Så gick jag över till min vän Karin och pratade bort en stund.

Hjälpte henne lite med hennes jättesjuka make.

Har sagt att hon får ringa mig om det är något

hon behöver hjälp med för ja kommer omgående.

Kan bara finnas till vid en sådan här svår situation

som råder just nu.


Nu har vi ätit kycklinggryta med kokt potatis, gurka och lingon.

Det var ganska så gott.

Men nu ser jag fram mot tisdagen då det blir kryssning.

Ska bli så skönt att få se något annat än denna gata.

Finns ju en massa folk o titta på.

Och lyssna till god musik m.m


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards