~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under februari 2012

Av Cina - 5 februari 2012 17:36

Är inte helt piggelin mycket tankar o funderingar.

Så det blir inte många rader idag.

För jag har inget att skriva om direkt.

Inte så roligt väder heller just nu snöar det lite.

Inget att tala om igentligen.

Imorgon är det en ny dag hoppas den blir bättre än dagen idag.

Ikväll blir det att kolla på tv.

Ha en fortsatt fin söndag  

Av Cina - 4 februari 2012 18:18

Ja nu har vi väl fått kyla så vi klarar oss.

Min kropp den skriker av ömhet och värk.

Usch vad jag HA*A* vintern.

Just i skrivande stund -15,9 grader.

Detta är inte bra för oss som har reumatism ej heller bra för dom som har fibro.

Imorse fick jag för mig att frosta av frysen

så det gjorde jag o det var kallt det oxå ;)

men nu är den fri från is och alla lådor rengjorda.

Och allt är in lagt igen.

Imorgon får jag nog ta den lilla frysen.

Bästa att passa på medans det är kallt ute.


Idag kväll har vi ätit kycklingrullader efter

Leif Mannerströms recept.

KLICKBILD

Var gott men jag hade inte mos till utan vanlig kokt potatis.

Så nu har jag smakt på det.


Jaha vinst på travet idag men det vart inte så mycket

men några hundralappar vart det.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin lördagskväll 

HÅLL ER VARMA!!!!!!!! 

Av Cina - 3 februari 2012 17:05

Ja igår kom det ett paket från Cellbes som

jag hämtade ut idag.

Trodde det var min jeansjacka men det var det inte

så då kommer det ett till paket inom snart framtid.

Denna tunika vart det.

KLICKBILDER

Den är liksom jeansblå.

Köpte ju denna oxå men som jag fick i tidigare paket.

Det är ju samma fast olika färger.

Den var så otroligt skön.



Idag var vi även ut på Grossen och handlade hem lite mat.

Tänkte göra  Leif Mannerströms KYCKLINGRULLADER i helgen.

Tror dom är mycket goda.

Kallt som tusan är det ute just nu -11 grader.

Inte alls skönt tycker jag för jag fryser ända in i märgen.

Men ikväll skall jag ta fram min värme

filt som jag fick av Håkan för en tid sedan.

Har ju inte tagit upp den ännu för jag

tycker inte det vart så kallt men nu är det dags.

Usch vad jag längtar efter värme så där lagom varmt.

Kunna sitta ute på altan o ta en kaffe latte caramel.

Känns som om det är mycket långt borta för tillfället.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

Av Cina - 2 februari 2012 17:42

Ja idag har jag inget vettigt att skriva om alls.

Kallt som fasen är det iallafall just nu -12 grader

så det kommer nog bli mycket kallt inatt.

En o annan snöflinga har dalat ner här oxå.

Usch vill ju inte ha så här kallt men inget man kan göra något åt tyvärr.

Imorgon skall vi åka ut o handla lite till helgen.

Ja detta får nog bli allt för idag.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdagskväll  

Av Cina - 1 februari 2012 15:38

Igår kom väggordet som jag skickade efter.

KLICKBILDER

 

Vart fint tycker jag. 

Men finns nog dom som inte gillar det.


Bakade även kavring igår.

Dom vart inte alls så dumma.


Usch idag fryser jag ända in i skelettet.

Massa kläder på mig men ändå e det kallt.

Denna kyla som är nu går in i märgen.

Och värre ska det bli säger dom.

Snö skall visst oxå komma imorgon.

Tittade ut för ett tag sedan o jag såg en o annan flinga komma.

-8,9 grader hade vi imorse men jag vet att det vart kallare på anda håll.

Nääää nu längtar jag bort till lite sommar och värme.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdags em/kväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards