~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Cina - 3 mars 2012 16:44

Tusen tack för alla fina kommentarer jag fått

i mitt tidigare inlägg det värmer mitt hjärta.

Och jag måste ju säga att det känns så himla bra

att ha detta papper i sin hand efter så många år.


Idag var vi ut till grossen en snabbis var tvungen att

handla kaffe till min tassimo.

Beställde kaffe i måndags på nätet men det

har inte kommit ännu.

Kommer på måndag fick jag ett mail om.

Dricker ju Latte Caramel som är så underbar god.

Så inte vet jag när jag kommer dricka vanligt kaffe igen.

Och just den sorten Latte Caramel finns inte ute i affären.

Jaja jag står ut till måndag.


Igår när vi var på Maxi köpte jag mig en ny matberedare.

Då min andra hade gått sönder och det är jobbigt att vara utan.

KLICKBILDER

Ingen dyr historia var det heller.

Så idag har jag använt den till tacogratängen jag gjorde.

Skivade potatisen i den.

Blev perfekt.


Köpte även dessa fina tulpaner igår.

Vackra färger när det är blandat i buketten.


Sol idag oxå men lite kyligt tycker jag.

Fast där det är lä är det säkert jätte skönt.

Fast Håkan sa att det var -2 grader i morse vid 7 tiden.

Jag var seg idag gick inte upp förrän vid 8:30.


Funderar om jag ska tapetsera om till VÅR här

på bloggen men jag ska fundera lite till.



Hoppas ni haft en bra dag mina vänner.


Önskar er en fortsatt fin lördagkväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards