~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Cina - 4 mars 2012 10:00

Ja ni min lycka består.

I fredags när vi var och handlade så skulle jag köpa

en V75:a  och de hade två olika.

Och jag kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ta.

Det skilde 9 kr på dom.

Så jag sa jag tar båda....tjejen sa det gör du rätt i.

De säljer ju andelspel 10 personer kan köpa samma kupong.

När jag kom hem så var jag ju så glad att jag hade 

fått klackskor och beslutet om sjukpension i brevlådan.

Sa sedan till Håkan nu vinner vi nog på V75 oxå.

Och vet ni det gjorde jag båda kupongerna gick in

alltså 7 rätt på båda.

Jag tittar ju inte på tv utan rättar på nätet.

Så igår när jag rättat började mina ben o darra.

Håkan låg o vila så jag väckte han o sa

du måste komma upp o rätta V75 för jag tror vi vunnit en massa pengar.

Och han hoppade upp o räknade han oxå jo minsann full pott på båda.

Så det vart en bra slant.

KLICKBILDER

 

Här kan ni se själva så ni inte tror att jag lurar er.

Har haft kupongerna under huvudkudden inatt så tokig är jag.

Så idag har jag betalt klart min utlandssemester som är i augusti.

Känns skönt att den nu är betald.

Bara fickpengar kvar men det har jag ju nu oxå för dessa pengar

jag vunnit kommer jag att spara till dess.


Kan ni fatta att det händer så mycket bra saker på 2 dagar.

Sååååå himla glad jag är för detta.


Fattar nog inte att det är sant ännu.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards