~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Cina - 15 mars 2012 17:55

Ja idag får det bli en blandad kompott.

KLICKBILDER

Fick dessa bilder på Maja idag via mail.

     

GRATTIS MAJA som idag blir 1 år och 3 månader.


GRATTIS FRANS som idag blir 6 månader.

Han har idag vart till BVC och vågen stannade på 7940 gr o 69 cm lång


Idag har jag vart ner till medarbetarcenter med alla papper.

Så nu är allt klart känns sååååå skönt.

Min handläggare där fick denna orkide av mig i februari.

Idag var jag tvungen att ta kort på den.

 

Såååå otroligt mycket blommor det var på den.

Hon har den står i sitt fönster på hennes kontor.


Snödroppar i min rabatt på framsidan.


Idag har det vart kallt som tusan och grått.

Solen tittade fram tidigt imorse men försvann illa kvickt.

Inte utan att jag nu längtar otroligt mycke till Turkiet.

Men kolla inte långt kvar ;) tiden går fort.

Ska bli både skönt!!!!!!!!    


Hade tänkt att åka ut till Erikslunds Köpcenter idag.

Maria Montazami var ju där mellan 11-13.

Men jag skulle ju på mötet kl 13:00 och då tyckte

jag att det fick räcka.


Näää nu ska jag sluta svamla massa dynga som är ovesäntligt.


Önskar er alla en fin torsdagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards