~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Cina - 24 mars 2012 18:06

Oj vilken underbar dag det vart idag.

Vart ju varmt o fint vid lunchtid.

Vi åkte ut till Erikslunds köpcenter.

hade fått för mig att köpa ett par nya byxor 

i den nya cerisa färgen ;)

KLICKBILDER

   

Så detta var vad jag köpte idag.

Inte många som kommer tycka om färgen men jag gillar den.

Är vårens färg, finns ju såååå mycket fina färger.

Tråkigt med bara grått, svart och vitt.



Sedan var vi o GRATTA PATRIK han fyller ju år idag.

Men han var upptagen av så mycket annat så vi pratade 

inte så mycket med han.

Dom skulle lyfta bort den gamla husvagnen och sätta dit den nya.

Så nu är väl den gamla på skroten.

När vi kom hem så gick jag över till Karin.M en stund o satt ute o tog en fika.


Måste få visa er alla VÄSTERÅS COOLASTE KILLE ;)

 

Den första bilden har jag tagit idag.

Nummer 2 har mamma Sari tagit.


Detta är Frans lilla kusin Wilma

Hon är 9 månader o en riktig liten goding.   


Nu är det kväller och inatt skall vi ställa om dessa klockor igen.

Jobbigt......tycker att vi kan ha samma tid både vinter o sommar.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards