~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Problemet med trädet är löst.

Av Cina - 26 mars 2012 15:23

Ja nu är mitt problem löst med de konstiga trädet.

Det är en HASSEL.

Var ute igårkväll och fotade stammen

KLICKBILDER

 

Så här ser det ut.


Och jag har ju en TROLLHASSEL på min tomt

som vi har sättit o kollar jag på den

så är det ju likadana hängen på den.

Detta är min TROLLHASSEL.


Tack alla som hjälpt mig och tack även till min bror

som sa hassel nästan på engång.   


Idag har det vart molnigt ända fram till nu.

Solen tittar nu fram o det vart genast lite varmare.

Idag har det inte hänt så mycket runt mig.

Så vad har jag att skriva om igentligen.

Ja bakade en liten äppelkaka för ett tag sedan.

Hade äpplen låg i fruktskålen.

Den vart mycket god om man får skryta.

Tänk att jag har smakat den de ni de bådar gott.

Kokade ett paket torsk till katterna på förmiddagen

så nu sover dom som stockar.


Önskar er alla en fortsatt fin måndags eftermiddag och kväll  

 
 
Bettan

Bettan

26 mars 2012 18:45

Ha ha ha ja det gäckar en när man inte kan komma på vad det är för en sort. Men det var skönt att vi fick reda på det till slut =).

Stilig trollhassel du har! Snygg att dekorera påskpynt på om man vill det =)
Önskar dig en underbar kväll vännen. Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 mars 2012 18:50

jaså var det hassel, jag tyckte inte riktigt det men :) jag har också en ormhassel i trädgården :)
vi har haft lite sol här idag men inte hela dagen
kramar och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 mars 2012 19:22

Bra att undran du hade fick sin lösning. Har inte skett så mycket här i dag heller. Har varit hos Gullan och fikat, skall dit i gen nu kl. 20 och titta på "Familjen annorlunda" Arne skall se hockey här.
Ha en fin kväll / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

26 mars 2012 19:35

Varit på hembesök o.shoppat till jobbet.Allt flyter på...
Haft tvättstuga o städat här hemma.Kom på att göra rent silen i duschen...usch o fy!Gjorde rent till jul,det var ju nyss men fy fasiken va äckligt den blir.
Ha det bra,nu är det TVtime/kram

 
Margit

Margit

26 mars 2012 23:52

Inte allla dagar det händer så mycket.och som mn tycker att det inte är nåt att skriva om....
Hassel..jag ttror INTE att jag sett en HASSEL....
Kram och God natt!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

27 mars 2012 07:12

Vad skönt att det löste sig med trädet.
Det är inte alltid man har något att skriva om.
Önskar dig en fin dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

27 mars 2012 21:21

Jag läste föregående inlägg och tänkte hassel direkt sedan läste jag måndagens inlägg och såg att jag hade rätt.Påskllijor lyser verkligen upp, ibland händer det inte säskilt mycket att skriva om men det är ju så det är.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

28 mars 2012 15:38

Härligt att du fick fram vad det var för träd! :) Fin bild den där andra,när man ser upp mot natthimlen !
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards