~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Cina - 4 april 2012 15:19

Imorse när jag vaknade hade jag enormt ont i halsen

när jag svalde kändes som en stor klump.

Men var ju tvungen att åka till Köping med maten

och så till mammas grav.

Just nu känner jag mig väldigt risig har ont i halsen

och huvet dock ingen feber 37,5 är väl normalt på em.

Ja tycker att det räcker med förkylningar nu.

När jag var sjuk senast så var jag det i 9 veckor.

Och nu får jag bara inte bli sjuk för den 14-15 april ska

ju Karin A och jag till Mora.

Men det är ju över en vecka kvar så jag hinner nog bli frisk

om detta skit nu bryter ut.

Dricker honungsvatten och käkar KALOBA.

Känns som om jag vill gå och vila men nääää ska försöka

vara uppe om det går.

Min kära bror ligger oxå i förkylning så därför ställde

jag det han skulle ha på hans trapp för jag inte ville

bli smittad men tji fick jag.

Måste nog vara Lilla Frans som smittat mig han var

lite snorig i söndags när han var här.

Dock ingen feber o hosta men det räcker med att dom är snoriga.

Ja jag skyller ju inte på honom direkt men jag tror att det

är en bidragande orsak.

Har man ingen motståndskraft just då så är det lätt att man smittas.

Men får hoppas att det går över fort denna gång.


Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards