~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Cina - 17 april 2012 18:31

Usch vad jag tycker just nu att det är svårt att hitta på mat.

Men idag gjorde jag egen thaimat.

KLICKBILD

Det vart jättegott till och med Håkan gillade det.

Han brukar inte gilla sånt här annars.


Fick ett boktips av min bloggkompis idag.

Så denna bok har jag nu beställt.


Beskrivning:

En roman om hur livet ter sig för en ung kille som fått diagnosen ADHD.

De vuxna förstår ingenting, inte kamraterna heller.

Så Lasse tar saken i egna händer, vilket får vådliga konsekvenser.



Ska bli spännande att läsa den när den kommer.

Hoppas jag får den till helgen.

Och hoppas att solen oxå kommer då så kanske man kan sitta ute o läsa.

Idag på fm snöade det o sedan vart det regn o så lite sol 

med andra ord blandad kompott.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


PS: GLÖM EJ MIN NYA OMRÖSTNING.

   

Av Cina - 17 april 2012 10:01

Idag har jag gjort en ny omröstning.

Hoppas ni röstar vore kul och se vad ni tycker.

Jag har en favorit men den behåller jag för mig själv ett tag till. 

Återkommer med ett inlägg om dagen idag senare.

Ha en fin tisdag.

PS: DETTA INLÄGG GÅR EJ ATT KOMMENTERA.

 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards