~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Cina - 25 april 2012 17:06

Usch jag vet inte riktigt hur jag mår.

Känner oro för pappa som är tillbaks på sjukhuset igen.

Han var så smärt påverkad så de var tvungna att skicka in han på röntgen igen igår.

Och den röntgen gjorde man i Köping.

Men vidare i ambulans hit till Västerås och här fick han ligga

från 19:00 till 23:30 utan smärtlindring.

Han skrek som ett djur hela tiden men ssk kunde inte ge han något

förrän Dr hade tittat och sagt sitt.

Det tycker jag inte är klokt att de gamla ska behöva ligga o skrika av smärta.

Men när Dr hade kollat så fick pappa morfin och efter 10 min var han tyst

och började lyfta sitt onda ben.

Jaja hur som helst så fick han stanna kvar och idag har

man gjort en magnetröntgen och han har en spricka i lårbenet

men som man då tyvärr inte kan göra något åt.

Men nu är han smärtfri och det är huvudsaken och imorgon

ska man försöka att mobilisera honom så håller tummarna att det ska gå bra.

Känner mig väldigt trött för tillfället är inte 100% frisk från min förkylning.

Nog om detta.



Var ner en tur till stan idag på fm och köpte lite saker

tills på lördag när vi ska på trevligheter.

Var oxå och köpte 3 nya skjortor till Håkan.

Sedan tog jag bussen hem igen.


Vid 15:00 idag så vart vi helt plötsligt strömlösa.

Och det var någon drift störning på mälarenergi.

Så hela Bäckby och Skälby var utan el.

Men det var bara borta 1 timma men fy så hemskt att vara

utan el, tänk så bortskämd man är igentligen bara

trycka på knappen så har man el.


Nu visar jag er min påsklilja den är som en stor sol.

KLICKBILDER

     


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards