~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Cina - 5 maj 2012 16:46

Vilken tur i oturen jag hade idag.

Ja skulle ta ett varm o skönt skumbad på förmiddagen.

Och vad tror ni händer....jooooooo jag halkar i badkaret när jag 

sätter fötterna i karet.

Och flyger omkull i badkaret och slår i vänster arm, axel och FAN va

ont det gjorde.

Men inget är brutet som tur är.

Har ju kunnat slagit huvet i eller brutit både armar o ben.

Tur att man är mullig och landade mjukt.

Ja bade klart och sedan fick Håkan hjälpa mig upp.

Ja herre gud vilken syn....hahahahahaaaaaa.

Nu är det jag som ska köpa mig en halkmatta o lägga i.

För inte tusan vill jag göra om denna vändan.

Jag är ju en person som älskar att ligga i ett varm skumbad.

Jaja jag är hel och det är huvudsaken just nu.


Inget skönt väder det blåser halv storm här.

Solen jag den har tittat fram på fm men det var det lilla.

Man får väl vara glad om man slipper snö.

Får vara glad för det lilla.

Hoppas på snar bättring iallafall.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards