~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Cina - 3 juni 2012 18:25

Ja idag har Håkan, jag, Sari, Patrik, Sanna och Frans vart till Katrineholm.

Eller en bit utanför Katrineholm som heter Strångsjö.

Vi har vart och hälsat på en ungdomskamrat till Patrik.

Han och hans flickvän Sussa har flyttat ut dit.

Trodde jag kommit till världens ände, för detta ligger mitt ute i skogen.

Där bor dom med alla sina hundar och små valpar.

Tack för fikat Micke och Sussa vi återkommer senare ;)

Alla valpar var sålda men ej hämtade fanns bara en kvar

men den skulle stanna och hon var sååååå söt lilla NORPAN.

KLICKBILDER

 


DENNA BILD PÅ NORPAN är lånad av Micke

 

Och detta vart ju Sannas älskling och Norpan gillade verkligen Sanna.

Sanna var mycket ledsen när vi skulle åka hem för hon ville

ju så gärna ha lilla Norpan med sig hem.

Hon grät så sa hon "jag har bara en död hamster"

Men det var bra efter att Sussa pratat med Sanna.

Lite tur med vädret hade vi inget regn under tiden vi var där men 

på vägen hem hujeda mig vad det regnade.


Ja detta var lite från våran dag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards