~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Cina - 5 juni 2012 15:44

Först vill jag TACK er alla för vänlig kommentarer om det 

som var här igår.

Idag mår jag bättre men visst är jag rädd och känner mig otrygg.

Var ju dumt att ringa polisen men hade jag inte gjort det så hade det 

vart minst två döda och det kanske hade vart bättre än att ha detta helvete kvar.

Jaja nog om detta för det blir inget bättre tydligen.


**********************************

Tänkte råd fråga er lite.

Jag ska ha lite festligheter för mig lite längre fram.

Och jag har köpt detta till dukningen.

KLICKBILD

Glasen är oxå blå ser kanske svarta ut men näää de är blåa.

Besticken är oxå blåa.

NU till min fråga: VAD SKA JAG HA FÖR FÄRG PÅ DUKEN????

Kommer att ha rosenblad liggandes på duken och värme ljus i små stakar.

Jag brukar inte köra fast men nu har jag gjort det.


Idag har det vart fel här på bloggplatsen så man har ej kommit in förrän nu.

Jag hade problem redan igårkväll när jag skulle skriva mitt inlägg.

Men det är ju inte ofta vi har fel så jag säger inget om detta.

Nu är vi på banan igen.


Sol av o till idag en regnskur men inget att tala om.

Nu skall jag sätta på potatisen.

Det blir kålpudding gjord på färsk vitkål, färskpotatis, gräddsås, lingon

och snabbsaltad gurka till kvällsmat.

Mmmmm gott gott om jag får säga det själv o det får jag ju ;)


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards