~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Cina - 7 juni 2012 18:52

Usch så dagvill man är när det har vart helg mitt

i veckan, det är inte roligt.

Kändes som söndag idag oxå tyckte jag.

Igår kväll vart jag så yr i skallen.

Det kändes som om jag hade druckit en 75:a sprit.

Allt bara gunga o snurra även när jag la mig ner.

Men jag gick upp o tog blodsockret o då låg det på 3,2

så jag tog en macka ihop med mina mediciner.

Och jag måste ha somna av ganska så snart.

Så idag så funderade vi på vad vi skulle hitta på.

Vädret var sisådär på morgonen.

Ringde och fråga Sari om vi fick låna Frans och det fick vi.

Vi hade tänkt att åka ut till Västlandasjön i Kolsva och

hälsa på Håkans syster o hennes man i stugan.

Men de var påväg in till stan så då vart inte de något.

Och det var tur det för sedan längre fram på förmiddagen så kom

den där otäcka yrseln tillbaks o jag var tvungen att lägga mig.

Hade druckit 2 koppar kaffe o en sockerbit.

Tog blodsockret o då låg det på 5,1 oxå lågt fast dom säger att det är bra.

Men jag mår inte bra av att ligga så där lågt.

Jag tablett behandlad diabetiker.

Fast ibland undrar jag om jag verkligen är diabetiker längre.

Jaja det får väl DR kolla vid nästa träff.


Sol och fint väder idag med en regnskur bara.

Inte illa tycker jag.


Idag kom min röda änglatrumpet som jag hade beställt.

Men hujeda mig så liten hoppas den tar sig och växer sig stor.

Den kanske dör vem vet.

KLICKBILDER

 



Här nedan ser du femöringen som jag skrivit om.

Men inte tusan vet jag om det är ogräs eller femöringarna som kommit upp.

Vi får väl se vad det blir.

 


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards