~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Cina - 12 juni 2012 16:12

Idag har jag vart med Karin A till Studio Monroe här i Västerås.

En nyöppnad frisörsalong och inte mindre än min frissa Joumana

och hennes kompis har öppnat den 1juni.

Det är så fint och lagom stort.

KLICKBILDER

Skyltfönstret från gatan sett.


Precis när man kommer in ser det ut så här.


Kanon fint målad bild på Marilyn  Monroe på väggen.


Färgning och slingor på gång.


Joumana frågar blir det bra så här ;)


Och slut resultatet blev så här.

Karin är jätte nöjd och det var skönt för det var jag

som rekommenderade Joumana för hon är den bästa frisören

i stan i mitt tycke.

Så på måndag är det min tur att ta en sväng till Studio Monroe.

Efter att vi vart där så åkte vi ut till Erikslunds Köpcenter.

Vi var och åt thaibuffé och det var så gott.

Efter det så var jag in på apoteket o hämtade PC till Håkan.

Och så köpte Karin 2 par sandaler och jag köpte en present

till lilla Wilma som fyller 1 år på torsdag.

Vart en sväng in på grossen oxå.

Köpte svenska jordgubbar till Håkan.

Nu är jag hemma igen o har så vart en stund.

Åskan kommer och går men inget regn ännu.

TACK FÖR IDAG KARIN A detta får vi göra om.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagkväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards