~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Cina - 27 juni 2012 16:05

Jag fick för mig att baka kavring idag.

Hade hittat ett recept i Hemmets Veckotidning.

Och jag gjorde precis som det stog i receptet.

Ohh va vart det brända tofflor :(

Det stog att man skulle täcka formarna med folie och sedan

ställa en plåt OVANPÅ i ugnen för de inte jag bli

sneda och spricka.

Alltså skulle det bli finare skivor när man skivar upp sedan.

Men det ska jag inte göra någon mer gång utan då

får dom allt bli sneda och spricka.

För dessa vart ju brända naturligtvis.

Visst det går ju och skära bort men näääää fybubblan.

KLICKBILD

Lova att inte skratta nu ser ut som ett par gamla tofflor ;)

 

Herregud dessa skulle jag inte visa er men nu 

gör jag ett undantag.

Men imorgon skall jag göra om detta så hoppas att de då blir bättre.

Vill någon ha receptet så får ni säga till.


Inget regn idag men oj så mörka moln det just nu börjar bli.

Hoppas åskan håller sig borta bara.

För den gillar inte jag alls.


Kan oxå tala om att femöringen jag satt vart inte ett dugg.

Så nästa år provar vi igen.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards