~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Cina - 3 juli 2012 17:56

Idag har jag haft en mysig och trevlig förmiddag ihop med min vän Karin A.

Hon kom hit idag kl 10:00 för hon ville att jag skulle följa med henne

och vara smakråd då hon skulle inhandla sig en klänning till ett

kalas hon ska på i augusti.

Sagt o gjort vi åkte till Marias ja va det nu heter mer det kommer jag inte ihåg.

Det var det första stället vi var på det ligger ju här på bäckby och 

hon har himla mycket fint lite märkes kläder som Jensen m.m

Och där hade hon ju rea men just den klänningen som Karin ville ha 

var det inte rea på så Karin fråga är det rea på denna oxå.

Nääää sa hon men få se vad kan jag göra på den.....jag sänker den med 150:- sa hon då.

Och Karin slog till och den var aprikos såååå snygg.

Sedan hade hon rea på Jensen capri byxor 200:- det var ju billigt.

Så det vart ett par sådana oxå för Karins del.

Ja då var vi ju klara och det gick ju på en halv timma.

Då åkte vi ut till Erikslunds köpcenter och gick där o strosa.

Karin handlade lite saker där oxå.

Sedan så gick vi och åt Thaibuffé det var super gott.

Efter det så körde Karin hem mig.

När jag vart hemma ett tag så började jag känna att jag hade ont i halsen.

Känns som en stor klump när jag sväljer och svider gör det oxå.

Hes börjar jag oxå bli men nääää jag vill inte bli sjuk nu.

Vi har ju haft ett kanon fint väder idag sol o lite lite vind.

Hoppas nu att det håller i sig och att jag ej blir sjuk 

för imorgon börjar bilarna komma till POWER MEET.

Och då kan man bara inte vara sjuk måste ju ut o kolla.

Så det blir utomhus tors, fred, lörd och kanske söndag.

Men då brukar dom ju börja ge sig hemåt.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll   
 


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards