~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Cina - 16 juli 2012 16:45

Idag har jag inget vettigt att berätta överhuvudtaget.

Men några rader ska jag väl få ihop.

  hela dagen iallafall och det är ju skönt men det blåser

ju inte varma vindar precis men man får tack för att det inte regnar.

I solen där det är lä är det jättevarmt så nu hoppas jag att

vindruvorna och björnbären får sig en riktig energi kick av solen.

De behöver ju sol för att de ska bli några bär och druvor.

Känner mig ganska så trött o varför vet jag inte.

Har sovit bra inatt så det kan inte vara det.


Nääää detta blir bara svammel så jag slutar.


Önskar er en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards