~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Cykel tur idag.....

Av Cina - 19 juli 2012 15:43

Idag på fm tog jag mig en cykel tur till Dollarstore.

Handlade lite av varje typ 2 underlakarn, våtservetter m.m

Men innan jag åkte dit så stannade jag vid Marinas Bod och kollade

på hennes super rea o så mycket fint hon har o nu är

det 50% på allt.

Jag köpte mig dessa ursköna byxor av märket ZAY

Bilderna är klickbara så ni vet ja det står ju oxå där uppe =)

 

Tunna och skrynkelfria.

Sedan vart det denna tunika av märket ZJ

   

Visar både fram och bak.

För er som inte vet vart Marinas Bod ligger så kan jag tala om att

den ligger vid Blomgaraget på Bäckby passa på gå in där hon har storlekar upp till 56.

Så nu har jag gjort lite reklam för den affären den är värt ett besök.

Gurkan är nu klar för denna gång.

Blir väl att man köper några kilo till är jag rädd för.

Men jag vet ju hur jag är jag ger bort en burk lite då o då o sen till slut 

finns det inga kvar.

Fast jag ger så gärna bort till andra som inte har tid eller lust att lägga in.

Sol även idag så nu är man lite bortskämd 

hoppas den stannar ett par dagar nu.

Har tvättat idag och det torkar ute såååå skönt o det 

luktar ju så gott om tvätten sedan.

Var några som funderade på om jag köpte skor igår på ICA-MAXI

men svaret blir faktiskt NEJ.

Fast jag var allt där och kolla om de hade fått något nytt ;)

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tordags eftermiddag/kväll  

 
 
Ruth

Ruth

19 juli 2012 16:09

Så goa kläder du har köpt, inget som stramar och ger obehag, underbart.
Man skall bara köpa på rea, för det tycker jag det är stup i kvarten och man får mycket för pengarna.
ETT LYCKAT KÖP !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 juli 2012 16:12

Jyssta byxor o tunika.Ja hon hade snygga kläder,är så nöjd m.klänningen;)
Jobbat klart för idag ska nog gå upp en vända på sta´n o kolla läget...imorgon är jag ledig då kommer Putte o Emma.De ska köra lite grejor till lgh o jag skulle få komma o glutta(nyfiken?javisst).Jag får ju vara med(erbjudit mej)o flyttstäda:)
Ha en skön kväll/kram

 
gerty

gerty

19 juli 2012 16:30

Så snygga kläder du köpt,så kul att handla på REA

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

19 juli 2012 18:22

Åh dom byxorna såg verkligen super sköna ut :) och tunikan var kanon fin! :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

19 juli 2012 21:58

Härligt när man kan fynda när man har hittat kläder som man gillar.
Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

19 juli 2012 23:03

Vilka härliga kläder du köpt dig. Å att det var på rea är ju bara så tacksamt =). Men att du lyckades hålla dig borta från att köpa fler skor när du var på ica maxi... Fniss.

Va duktig du är som fixat all denna inläggningen av gurkan. Skit att man inte bor närmare dig så man fick smakat =).
Tack snälla hjärtat för att du stöttat mig nu när min lilla Hero vart sjuk. Massor av varma kramar till dig <3<3<3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 juli 2012 06:08

Så sköna byxorna ser ut och snygga var dom oxå och även tunikan var snygg.
Nu får vi hoppas att det fina vädret håller i sig
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

20 juli 2012 09:52

Verkligen snygga kläder
Västerås Gurka är gott få se om de säljer några i Frövi så jag kan lägga in.
Önskar dig en fin helg kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

20 juli 2012 15:32

Byxorna såg väldigt sköna ut, var inne en sväng i stan igår å kollade på Rean men hitta inget, tyvärr.
Ha en skön helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards