~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Ute i friska luften idag oxå.....

Av Cina - 22 juli 2012 19:54

   Idag har vi oxå vart ute på äventyr.

Var och hämtade Frans vid 11.30 jag lånade han under dagen.

Frans sov innan vi kom till Kolbäck.

 

Han fick följa med farmor och farfar ut på en biltur till Västlanda sjön.

Vi skulle åka ut till Christina och Larsas sommarhus.

Var tvungen att åka dit med gurkan jag lagt in till honom.

Och då passade vi på att ta med Fran för Sanna var på kalas.

Det blåste halv storm ute vid sjön så vi kunde inte sitta på sjösidan.

Men det var mysig ändå.

Sedan efter några timmar så kom även Patrik, Sari och Sanna dit.

Så även de fick lite fika.

Vi styrde sedan kosan in mot Köping.

Och där skulle jag stanna till på Karin.A jobb för hon jobbade.

Ja skulle ju även leverera gurka till henne.

Hon fick hälsa på Frans o så hängde jag med henne in på

jobbet för att se hur det nyöppnade boendet såg ut.

Dom hade så mysigt tyckte jag.

Och efter det så styrde vi nosen mot Västerås.

Innan vi var ur Köping så sov Lilla gubben igen.

Han vart ju väckt när vi kom hem med honom.

Men han var lika glad för det.

 

Här sitter han på gräset ute vid stugan.

Kolla in "foppatofflorna" han har på fötterna ;)


**********************************************

Avslutar med att tända dessa ljus för Norge idag.

 



Önskar alla en fin kommande vecka  

 

endast 4 veckor kvar ;)




 
 
Ingen bild

Karin

22 juli 2012 20:21

Tack snälla...snacka om service,levererans till dörren:)
Vilken unge...alltid såå snäll o go.
Vi höres av/kram

 
Bettan

Bettan

22 juli 2012 20:24

Så mysigt ni har haft det. Å lille frans ser ut att vila gott. Härligt med de små liven =)
Kul att du fick se det nya boendet som din vän Karin jobbar på.
Ja ni har haft en händelserik dag ialla fall. En annan har bara slappat. Skäms för att jag inte orkar att göra ngt just nu.
Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 juli 2012 09:18

Vad mysigt att få låna Frans ett tag, så fin han är.
Så skoj att se det nya boende som Karin arbetar på
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2012 14:09

Det är roligt att få rå om dem små utan föräldrarna och Franz tycks vara ett snällt och fogligt barn som inte är så mammig och bara skall vara hos henne. Då gjorde du många glada när dem fick god hemmagjord gurkinläggning, du är snäll du.
Blåser vidrigt här varje dag, i dag har fått lyfta ner amplarna som hänger som ögonfröjd ute, flera grenar har knäckts och låg på marken, inte kul, men sol har vi och stormbyarna är inte kyliga så jag går med linne och shorts i dag.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards