~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Cina - 27 juli 2012 17:56

Idag tog vi oss en tur ut till Grossen vi skulle handla lite.

Men Håkan fick handla själv idag jag tog mig runt i 

roligare affärer om jag säger så.

Är ju sååååå mycket rea nu.

Hade fått för mig att jag skulle ha en "maxiklänning"

som det heter nu för tiden.

Förr hette det långklänning ;)

Kan vara skönt att ha en klänning att

ta på sig på kvällen i Turkiet.

Ja det var ju inte det lättaste att hitta någon det kan jag säga.

Men jag hittade denna

 

Som jag tycket om så den fick det bli.

Så kollade jag på skylten så står det ta 2 betala för en.

Och jag har kollat på ett par shorts länge som kostade 200:-

på rean men tänkte vänta lite så kanske de skulle sätta ner dom.

Men då passade jag på idag så jag fick shorts och klänning för 200:-

och det tyckte jag var billigt.

Klänningen är nu tvättad och den har torkat ute.


När vi kom hem så plockade jag upp varorna.

Jag hade köpte färska rödbetor eller hur man säger.

Så jag kokade dom och nu har jag lagt in dom.

 

Tycker att det är godare än att köpa färdiga.

Har även lagt en fläskfilé i marinad tills imorgon

då vi ska åka ut till Patrik o Sari och barnen och grilla

på deras nya gasolgrill.


  -lig och varm dag så nu har jag huvudvärk.

Har nog inte druckit tillräckligt idag som man ska göra

när det är så här varmt.

Jag lär mig aldrig det, fast i utlandet är jag väldigt duktig på

att dricka mycket vatten.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards