~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Cina - 7 augusti 2012 17:18

kom här om dagen så idag tog jag

och tittade i den.

Mycket murriga färger blir det till hösten/vintern.

Men jag hittade 2 saker som jag redan beställt.

Det var dessa två tunikor/klänningar

KLICKBARA Bilder

   

Tyckte dom var riktigt snygga o dom kan man

ha även om det inte är vinter.

Dom skulle komma i mitten på augusti så vi får se om de passar

när dom kommer.

Är ju barnsligt förtjust i spets det är liksom jag.

Men alla tycker vi olika.


Solsken hela dagen men just nu hänger regnet i luften.

Så det blir väl som igår att det regnar hela kvällen o halva natten.

Fytusan så trött man är på detta väder.

Men nu är det bara 14 dagar kvar innan semestern.

Ohhhh det ska bli UNDERBART.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards