~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Idag vart det packning.....

Av Cina - 16 augusti 2012 17:59

Idag vart det strykning och packning av min resväska.

Och strykning är det värsta jag vet usch så tråkigt det är.

Nu skall det bara ner toalettartiklar och mediciner

så kan jag slå ihop den.

 

Har inte tänkt släpa på så mycket kläder då det är

minst 40 grader i Side.

Har försökt göra väskan så lätt som möjligt.

Saknar man något så finns det att köpa på plats.

Nu skall jag handla imorgon, laga lite mat och sätta

in i frysen så Håkan har mat.

Så har ju denna helg gått.

På måndag skall jag klippa mig.

Tisdag kväll är det cirkeln, efter den är det bara hem

och slappa någon timma för halv 02:30 åker vi upp till Arlanda.


Soligt och fint idag oxå.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Monica

Monica

16 augusti 2012 18:22

Så rätt du har i att inte ta med en massa packning,det som fattas finns ju att köpa.Nu hoppas jag att du får en riktigt fin semester med sol och bad och god mat och dryck....det är du värd.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 augusti 2012 18:45

Nu är det inte många dagar kvar innan du åker, så skönt för dig.
Skönt att inte släpa med sig för mycket när det är så varmt där
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

16 augusti 2012 19:44

Stryka e inte nåt roligt men måste ju göras ibland. Kan tänka mig att de känns roligt att få åka iväg på en semester resa.
Jag tror att cirkeln du var på kan vara riktigt bra.
Önskar dig en skön dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

16 augusti 2012 19:47

jag stryker aldrig, det slutade jag med för flera år sedan :)
vad spännande, snart är du iväg ju :)
Sv: jo, finskan är ett svårt språk, lite har jag ju gratis men det är mycket jag måste plugga, särskilt ändelser och olika böjningar och så stavningen är svår tycker jag
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

16 augusti 2012 22:51

Nu är du snart redo och klar för avfärd, skönt att ha klart väskan i tid så du inte glömmer något. Vill tro att det räcker med en liten resväska i den värmen, hu jedamig, ett par shorts och 3 linnen är nog det enda som behövs för en vecka :)
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

17 augusti 2012 00:08

Min packning blir på tisdag.Imorgon ska jag hämta Johnny,han ville komma till mormor o sova över...gulleplutten.Sen skjutsar jag hem honom på lördag för på kvällen är det fest på Gillet.2*40+bröllopsfest,jobb söndag o måndag sen stundar SEMESTER.Vi höres av per telefon på tisdag.Ha en bra helg/kram

 
Malin

Malin

17 augusti 2012 13:40

Skönt att ha lite o göra varje dag fram tills det är dags :)
Så härligt för dig och din resekompis att få svalka er i havet de blå :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards