~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Dagarna rullar på nuuuu.

Av Cina - 17 augusti 2012 17:00

På fm var vi ut och handlade lite och så var jag till apoteket.

Hämtade även ut mina nya Klänningar/tunikor som jag skickde

efter här om veckan från Cellbes.

De var såååå fina och passade mig så bra.

Nu är dom upptvättade och hänger på tork.

Stekt lite kött till Håkan som ska in i frysen

och som han kan ta fram när jag åker på semester.

För nu är det ju ganska så nära ;)

 


När vi var på ICA-MAXI idag så sålde dom dessa böcker för 20:-

och såååå mycket gott det fanns i dom så när jag kommer

hem så ska jag gör mat o bak från dom.

KLICKBILD

 

Vart regn och åska här efter lunch så

det var tur att vi  hann hem innan det började.

Men nu skiner solen igen.



Har väl inte så mycket mer att skriva om.

Så jag önskar er alla en fin fredagskväll  



 
 
lillis

lillis

17 augusti 2012 17:26

Nu är det nära för dig att åka på din resa.
Även vi har fått lite regn nu på eftermiddan.
Vad nyfiken jag är på klänningarna dom får du visa i morgon
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

17 augusti 2012 20:04

Jag träffade Karin idag och hon verkade lika "taggad" inför resan som du. Hon fick med sig min gubbe på en svamptur. Jag hoppas du uppdaterar oss nu under semestern så man kan hänga med i vad ni har för kul för er :)

http://tinezza.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

17 augusti 2012 22:04

Ja som du såg var Bernt o jag ute i skogen på fm.Det blev lite kantareller som nu är förvällda.Måste nog steka på lite nu,känner mej sugen.Sen var jag o hämtade Johnny på fritis,då kom regnet över Bäckby...på hemvägen slutade det bortom Långängarna.Hem o fixa köttbullar o makaroner,bakat saltkakor.Putte,Emma o Roger här o fikat.Sen hade Johnny o jag filmmys med Emil.
På tisdag är stora tvätt,stryk o.packardagen/kram

 
Ruth

Ruth

17 augusti 2012 22:04

Så billiga och matnyttiga böcker, måste kolla på ICA Maxi här om dem säljs även här, alla böcker är intressanta bortsett från Kakor och bakning, den droppas jag.
Vilken tur att dina nyköpta kläder passade, då blir man glader, lite mera i resväskan får nog plats. Ja nu är ni snart i Turkiet och njuter av sol och bad.
Ha en fin helg.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

18 augusti 2012 09:28

Sv: Det kommer inte bli några år jag kan gå där. I så fall remitterar hon mej vidare... Men jag hoppas det hjälper en bit på vägen. Fast det blir ju jobbigt att byta och börja om...

Ha en bra lördag
Kramis

 
ansepanse

ansepanse

18 augusti 2012 12:34

det var billiga böcker, roligt att ni snart kommer iväg på resan :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

18 augusti 2012 13:03

Här har vi haft en regnig förmiddag,men nu är det uppehållsväder igen.Det är alltid roligt när kläderna man skickar efter passar och är till belåtenhet.
Ha en fortsatt bra lördag/kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards