~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cina - 15 augusti 2012 14:58

Ja igår började ju då den mediala utvecklings cirkeln.

Och jag kan inte åter ge den i ord för man måste vara

med och uppleva det vi fick uppleva igår.

Började med meditation till trumma och svag musik.

Och vad som hände undervägen kan jag inte återge i ord.

Man måste uppleva detta.

Kan säga så mycket att jag fick träffa mitt kraftdjur och

mitt var MYSKOXE och idag förstår jag varför.

Vem fjärilen är håller jag för mig själv ett tag men den säger till mig detta.

""Våga Lev Ut dina Drömmar Här, Bejaka dina Drömmar och få dem att Slå in. Bejaka andra Dimensioner, gärna Kreativt. Dansa o Måla! - ""


Nu laddar om med positiv energi och ut med de negativa energin.

Kan förstå om ni tycker detta är knepigt.

Vill du går in och läsa lite så kan du kolla HÄR

En solig och fin dag idag oxå.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdag   
 

Av Cina - 14 augusti 2012 15:03

Ja ikväll börjar den mediala cirkeln kl 18:00-21:00.

Ska bli mycket spännande och se vad den ger mig.

Men det återkommer jag med imorgon.


Igår kom det som inte fick komma nu.

Jag har åkte på ett SKOV med min mage.

Har vart riktigt bra i min mage en längre tid men så började

det igen och det kommer verkligen olägligt om jag säger så.

Behöver bara äta eller dricka något så är det dags att springa iväg.

Inte alls roligt hoppas bara att det kan ge sig tills vi åker.

Jaja det finns dom som har det värre.


Har fotat lite björnbär idag, som ni ser så börjar dom

nu ändra färg så de hinner nog bli mogna.

KLICKBILDER som vanligt

     


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


Av Cina - 13 augusti 2012 16:06

Nu skall jag berätta något för er.

Jag har haft en vit fjäril här hos mig varje

dag hela sommaren.

Det har vart här nästan från fm till kväll.

Flyger fram o tillbaka sitter i blommorna o

i vindruvan o i björnbären.

Börjar fundera vem det är och vad den vill.

Det är en apollofjäril.

 

Så mycket vet jag iallafall.

Måste lösa detta bekymmer som jag fått om denna fjäril.

Har gått så långt så jag pratar med den.

Ja jag vet att jag inte är klok men jag är säker på

att den vill mig något.

Skall ta upp detta imorgon på cirkeln.

Imorse var det grått o trist men på em kom   

och det är varmt och skönt.

Håkan har vart till DR idag och han fick en kur PC igen.

Så får vi se om han blir piggare.

Annars  var han frisk och han fick det han var dit för.

Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


Av Cina - 12 augusti 2012 20:10

Nu ikväll var det verkligen en otäck händelse

har på våran granngata.

Du kan läsa om det HÄR

Stackars hundägare och stackars hundar.

Vilken jävla död.

Och vem tänder på en bil mitt på ljusa dagen.

Det luktade såååå illa, jag var ut och kollade

bilen och den är totoalt utbrännd inuti.

Ja gud mina tankar går till den människan som ägde dessa

små hundar fyfan vilken mardröm.


Annars har dagen flytit på som vanligt inget

speciellt som hänt här idag heller.


Ny vecka imorgon o nya utmaningar ;)


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  

Av Cina - 11 augusti 2012 19:47

Ja ni idag vet jag inte alls vad jag ska skriva om.

För det händer just nu inte så mycket i mitt liv.

Väntar nog mest på att det ska bli den 22 så man sitter på planet 

ner till havet och värmen men det är inte många dagar kvar.

Så det är bara att hålla ut tills det är dags.

 




Detta får bli mitt inlägg för idag.

Ha en fortsatt fin kväll  

Av Cina - 10 augusti 2012 19:53

Idag på em kom Karin hit vi var ner till stan

till Forex så hon fick hämta sina turkiska lira.

Sedan bar det av till

 

Joumana skulle klippa Karin.

Lite bilder kommer här.

   

Bild 1 är före 

Bild 2 där har Joumana börjat klippa

Valencia syns lite till vänster.


     

Så här såg det ut efter allt var klart.

Om du läser detta Joumana såååå vill jag bara säga att du är bara BÄST.


När vi var klara så åkte vi och hämtade ut ett paket.

Sedan köpte vi med oss thaimat hem.

Vart lite snack på altanen efter maten o lite kaffe.

Nu ses vi inte förrän den natten vi åker Karin!!!!!


Vädret har vart regn, sol, regn och sol precis som vanligt.



Önskar alla en fin fredagskväll  

Av Cina - 9 augusti 2012 17:24

På tisdag kväll börjar jag på medial utvecklingscirkel.
Ska verkligen bli spännande och trevligt.

Oh så jag längtar att ta tag i det igen.

Många tycker det är bullshit men det tycker inte jag.

Oj så mycket jag skulle kunna berätta vad jag upplevt

i mina dagar men jag skall inte alls tråka ut er med det.

Lägger ju redan nu tarot, kör med pendel m.m

Ja skall berätta på tisdagkväll när jag kommer hem hur detta var.

Det börjar kl 18:00 och håller på till 21:00

och så var det visst fika oxå.

Kom i kontakt med en tjej på facebook igår så

nu kör vi ;) är ju inte bara jag utan vi är ju flera.


Idag har det vart blandat väder men ännu inget regn.

Fast det kommer nog till kvällen kanske.


Önskar er en fortsatt fin torsdagskväll  


Av Cina - 8 augusti 2012 17:18

Ja för några år sedan så budade jag på tradera om

frön från liljor kommer ni ihåg det kanske.

Och jag drev ju upp några inne först och så

satt jag ju ut dom men INTE tusan har dom blommat.

Men dom kommer upp från år till år.

Och idag såg jag detta.

Bliderna är KLICKBARA men det vet ni nu eller hur.

     

En av dom har en blomma det var riktigt roligt att se.

Hade jag väl aldrig kunnat trott att de skulle blomma.

Men fin är den.

Och när jag ändå var ute så fotade jag en klase på vindruvan.

 

Den har bara 4 klasar och dom kommer nog inte alls 

att mogna för dom ska ju bli blåa.

Men den fick ju iallafall sätta lite klasar.

Ja och så har vi ju dessa björnbär som jag aldrig kommer

kunna ta redan på för det är ju massor massor och åter massor.

   

Ja herregud så mycket bär det är på denna.

Men de kanske heller inte hinner mogna när det bara regnar.

Det har inte regnat på hela dagen men nu regnar

det och åskan går i fjärran.

Så jag ska väl skynda mig att skriva och stänga ner

datorn utifall åskan kommer närmare.

Vore ju inte skoj om den tar min dator.


Så jag önskar er en fortsatt fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards