~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cina - 7 augusti 2012 17:18

kom här om dagen så idag tog jag

och tittade i den.

Mycket murriga färger blir det till hösten/vintern.

Men jag hittade 2 saker som jag redan beställt.

Det var dessa två tunikor/klänningar

KLICKBARA Bilder

   

Tyckte dom var riktigt snygga o dom kan man

ha även om det inte är vinter.

Dom skulle komma i mitten på augusti så vi får se om de passar

när dom kommer.

Är ju barnsligt förtjust i spets det är liksom jag.

Men alla tycker vi olika.


Solsken hela dagen men just nu hänger regnet i luften.

Så det blir väl som igår att det regnar hela kvällen o halva natten.

Fytusan så trött man är på detta väder.

Men nu är det bara 14 dagar kvar innan semestern.

Ohhhh det ska bli UNDERBART.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Av Cina - 6 augusti 2012 17:41

Idag kom armbanden som jag skickade efter från Ung Cancer.

KLICKBILDER

   

Mobilskalen kom i fredags så nu är jag nöjd och glad.

Men eftersom jag har såååå grova handleder så visste

jag att armbandet var för litet men jag tog cykeln

och åkte ner till DollarStore för jag visste att de

hade pärlor och tråd till att trä om armbandet med.

Så nu har jag fixat så jag kan ha det.

Det var väl smart eller hur.

När jag ändå var där så handlade jag hem sköljmedel.

Så nu kan jag börja tvätta upp kläder till semestern.

Ja packa det gör jag dagen före.


Nu regnar det här hos mig.

Sol av o till hela dagen och sååååå kvavt så

nu tror jag det blir åska till kvällen.

Men hoppas inte.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

Av Cina - 5 augusti 2012 20:44

Har haft något strul med bloggen nu ikväll.

Men nu ser det uta att funka igen.


På em åkte vi till Kolbäck till våra vänner.

Tog med några gurkburkar till dom.

Dom brukar få när jag gjort så nu var det dags o ge bort lite.

Innan vi åkte så la jag upp den andra gurkan i glasburkar.

10 st blev det denna gång.

Innan vi åkte så var jag ut o plockade denna fina bukett

i våran lilla täppa.

KLICKBILD

 

Lite rosor, lite åbrodd och så något gult som jag ej vet vad det heter.


Ja idag fick vi äntligen en guldmedalj i segling.

Det var roligt tycker jag.


Ja imorgon är det ny vecka igen ;)


Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll  


Av Cina - 4 augusti 2012 16:33

På fm var vi ut till ICA-MAXI och handlade lite.

Då hade dom västerås gurka för 12:90 kg och

då vart det 4,5 kg som jag nu har lagt in.

 

Sedan kom Gunilla med svamp o vilka svampar sedan.

Helt otroligt stora o maffiga.

Foten var lika tjock som en tumme.

     

Så nu har jag förvällt dom så nu väntar jag

på att de ska kallna o kan dom få komma in i frysen.

Gott att ha när vintern kommer.


En solig dag idag inte något regn ännu.

Kanske kommer det man vet ju aldrig.

GLÖM INTE MIN NYA OMRÖSTNING.


Nu önskar jag er en fortsatt fin Lördagskväll  

Av Cina - 3 augusti 2012 17:59

Ja imorse när man vaknade stod det som spön i backen och åska.

Men så vid 13 tiden så kom solen o det var så där himla kvavt.

Fast jag har nog kollat på OS hela dagen idag.

Friidrotten har ju börjat o det tycket jag är roligt att kolla på.

Rodd var det oxå men där kom vi 4:a så ingen medalj.

Therese är i semifinal i simning.

Anna är i semifinal i simhopp.

Ja så vi får väl se om vi tar hem någon mer medalj jag tvivlar ju men

man ska aldrig säga aldrig mycket kan hända.


Ja så mycket mer har jag inte att berätta idag.

Utan önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

Av Cina - 2 augusti 2012 17:30

 

Ja nu har ju Pride Festivalen i Stockholm börjat.

Och det är något som jag skulle vilja besöka.

Tänk så häfftigt att se detta Pridetåg.

Och så mycket bra artister som uppträder.

Härliga och glada människor.


**************************************

Säger även GRATTIS till Håkan Dahlby som tog SILVER

i lerduveskytte för ett litet tag sedan.

Ja nu har vi 2 silver undrar om vi ska få någon mer medalj.

Hoppas på Anna Lindberg imorgon.


En solig och ganska så skön dag idag.

Klippt gräset men det var verkligen vått i gräset.

Även om jag klippte det på eftermiddagen så

fanns det mycket fukt i det.

Men nu är det gjort.

PS: Ny omröstning


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


Av Cina - 1 augusti 2012 17:47

Ja det närmar sig för varje dag som går.

 

Ja denna dag har ju snart gått så det är ju bara 20 dagar kvar.

För resedagen räknar jag inte.

Skönt ska det bli i allafall.


Idag provade jag att göra mos på potatisen och det gick hur bra som helst.

Det var gott att få lite mos och ugnsstekt falukorv.

Inte hänt så mycket här hos mig idag heller.

Kan berätta att kissemissarna god tog den nya kattsanden.

Så jag hade tur där.


Är det någon av er som vet när Anna Lindberg hoppa simhopp i OS.

Är dålig på att hänga med och lyssna så jag har väl missat det kanske.

Men enligt mig så har hon väl inte hoppas ännu.

För då hade man väl hört det.


Nu skall jag kolla lite på gymnastik dom är riktigt duktiga dessa flickor.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards