~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Cina - 17 september 2012 18:11

Usch inatt har jag haft sådan halsbränna så när

klockan var 6 imorse gick jag upp så gick det över.

Hade slut på mina piller igårkväll som jag annars brukar ta.

Men ska på apoteket imorgon så får jag köpa nya.

Då vi 6 så regnade det som tusan men sedan vid halv 10

så började solen titta fram men herre min ge vad det har blåst.

Sol och en enorm blåst så blomkrukorna flög ute på altanen.

Tur att man inte är ute på Ålandshav eller så.

Imorgon ska vi handla o som jag skrev till apoteket.

Sedan på onsdag så kommer det hantverkare och sotarn.

Så Karin och jag tar en fika ute på ett café istället för

här hemma.

Hon skulle hit ett ärende på morgonen så när hon är

klar så plingar hon mig.


IGÅR GLÖMDE JAG ATT TACKA RUTH för denna fina top hon gjort till mig.

TUSEN TUSEN TACK!!!!


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

OBS: Ny omröstning!!!!!!!!!!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards