~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Cina - 24 september 2012 17:29

Usch idag har det vart riktigt råkallt ute.

Solen skiner men tusan så kallt, det blåser ju oxå

så det gör väl saken inte bättre.

Nääää snart dags att ta fram värmefilten.

Nu skulle man ha lite värme från Side skulle inte alls sitta fel.

Får nog börja ta fram tjockjackan men jag tycker det är

lite tidigt än, men den sitter nog inte i vägen om man vill vara ute.

Bäst att klä sig varmt på lördag när det är Kopparberg som gäller.

Som jag skrev igår så är det mycket roligt som händer framöver.

Den 3/10 blir nog det bästa det tror jag.

Vad det är som ska ske då det får ni redan på den dagen.

Lite hemligheter får man ha ;)


Nu längtar jag redan till torsdag då det blir cirkel igen.

Idag har jag målat igen men har inget foto på den just nu.


Näää nu är det bara svammel så jag slutar här och nu.


TV-kväll idag.


Ha en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards